take your time

August 14, 2008

permutari de pozitii

multi oameni din agentii pleaca sa-si deschida propriile afaceri. alte agentii, alte proiecte, alte idei. e asta un semn de maturitate in industrie? industria comunicarii, a publicitatii. pentru ca mie unele schimbari de genul mutare din agentia x in cea y, peste cativa ani revenire la punctul A sau mutare de pe pozitia 2 in pozitia 1 in alt loc de munca imi lasa o alta impresie. mai degraba nesiguranta sau cautare disperata. ce-i drept, fiecare merge pe drumul lui. si poate cautarea e justificata. dar oare e asa simplu sa te muti de colo-colo? sau planurile pe termen scurt si obiectivele pe termen lung sunt atat de diferite? ne-am inteles la inceput, dar acum se pare ca nu ne mai intelegem si ne mutam asa, dintr-odata? ma rog, poate nu asa deodata. dar asta e senzatia.
si uite asa am sarit de la una la alta. trebuie totusi sa sesizez diferenta de schimb de pozitii. una e sa pleci pe drumul tau, sa devii your own boss si alta e sa cauti un loc mai bun, pe baza unor nenumarate criterii, in alta parte, alaturi de alti oameni. fiecare isi cunoaste capacitatile si abilitatile si puterile si pana la urma dorintele.
dar parca se tot schimba si se muta si se traseaza obiective de genul "vreau sa fac din agentia x cea mai tare agentie". pai asta parca se intampla si la agentia precedenta. nu asta era ideea? sa devina si aia cea mai tare?
poate ca nu inteleg inca ce si cum sta treaba. eu sunt la stadiul in care imi place jobul. mult. conteaza mult si agentia. de aceea vreau sa gasesc locul ala unde sa vreau sa stau. mult. si sa imi placa in continuare jobul. la fel de mult. si sa profit de timp la maxim. si de energie mai ales.
oricum ar fi, le urez succes tuturor eroilor si curajosilor. doar ca ma obisnuisem cu matasel la leo si craita coman la mccann. daca despre bad brand stim cate ceva, banuiesc ca despre viitorul fostului head of planning leo, o sa aflam in curand. dar sigur se descurca ei.

No comments: