take your time

August 18, 2008

omniprezenta

cu atatea conturi pe atatea site-uri, e clar. as putea deveni omniprezenta. numai ca nu am conturi pe toate aceste site-uri de socializare, 'inrudire' virtuala si relationare prin poze, comentarii, recomandari etc. pentru ca unele nu merita. atentia mea, evident. :) si timpul. pentru ca odata ce am investit timp in facebook, de ce sa mai fie si alte surori si frati de-ai lui mai mici? sau ce? un linkedin nu e de ajuns?
acum se pare ca urmeaza Talkbiznow.com, care pretinde "ca este una din cele mai curpinzatoare retele interactive de business, urmeaza sa se lanseze in Europa si Statele Unite, concurand cu reteaua sociala de businees LinkedIn".
don't get me wrong. sunt all into social networking. si imi place sa descopar tot felul de site-uri noi. unele mai interesante decat altele. dar parca too much is too much. si aici ma refer la cele care merg pe aceeasi reteta. adica, ok, 1, 2, poate chiar 3 ca sa avem concurenta loiala. dar enough is enough. vezi site-urile cu planuri de calatorie de exemplu. am intrat pe dopplr, am facut cont, am intrat pe WAYN, am facut cont. cred ca era de ajuns primul. si mai sunt, dar acum nu imi vin numele.
tu ce alegi?
facebook, myspace, del.icio.us polyvore, hi5, linkedin, twitter, dopplr, WAYN, posterous, metacafe, youtube, trilulilu (sa zicem ca aici exceptia este data de varianta romaneasca), joost, ted, bebo, vox, digg, blinkx, blyk, searchme.
si inca nu am vb de cele romanesti. caci sunt si aici, inafara de trilulilu, alte cateva.
servesc la cautare, la socializare, expunere, distractie, informare. si sunt muuuulte.
eu ma declar multumita in principiu. pentru aceasta multitudine. dar sa existe si diversitate, va rog. sa nu ajungem la 10 site-uri pe modelul twitter, sa zicem.

No comments: