take your time

June 30, 2008

despre cannes lions 2008

se scrie peste tot. articole pe iaa, pe markmedia, pe iqads, pe creativity, pe adforum, pe adplayers si multe altele. si noi avem un blog, pe care am incercat sa scriem in timp real. cu greu, indeed, pentru ca cele 7 zile se impart in ore si minute si secunde f f f importante si pe care nu le poti imparti si iti dai seama ca nu stii ce sa faci mai intai in cele 15 min de pauza intre seminarii si workshopuri si masterclasses si apoi premiere, etc.
si tocmai pentru ca se scrie atat de mult, despre ce s-a dezbatut, despre trenduri, despre noile directii in publicitate, bugete si idei inovative, prefer sa ma rezum la experienta si opinia personala vizavi de cannes lions, de croazeta, de publicitari si de o serie maraton de prezentari.
dupa vreo 15 ore de drum, avion, escala la milano, plimbat pe stradute, dom, magazine, cornuri si briose italiene, tren spre nisa, tren spre cannes, carat bagaje multe si cam grele, cu tot cu laptop, am ajuns in apartament, am aruncat lucrurile si am inceput sa exploram. ce oboseala, ce picioare rupte si spate cocosat, prima seara in cannes era like no other. si am ajuns si la palais des festivals si am ramas impresionata. sincera sa fiu nu stiu, de ce, ca era doar o cladire mare si un covor rosu. ok, cu tot cu plaja in spate si multa verdeata in fata, dar in rest liniste si pace. dar eu am ramas cu ochii pe sus si cu dorinta de a incepe festivalul mai repede. am avut si 2 zile libere, in care am apucat sa ne plimbam putin prin cannes si sa facem un popas in marsilia, sa mirosim sapunuri cu arome diferite si sa gustam dulceturi si marmelade, sa ne plimbam cu vaporasul si sa trecem pe langa chateau d'if cu valuri peste picioare si sare in ochi. in rest, nici ca ma puteai gasi in alta parte decat interiorul palatului. intre un seminar si altul, un master class sau un workshop. mic dejun la prima ora, vreo 10 min de net si apoi pregateste-te sa temperezi setea de informatie si oferta de idei. nebunie, clar. dar o nebunie acceptabila si o oboseala placuta, pentru ca am stat de vorba cu oameni interesanti, cu atitudini de oameni normali, cu functii importante, dar si cu chef de viata. fara prejudecati si fite. si am dat-o din engleza pe franceza, apoi din romana pe spaniola. am spikuit ceva si in portugheza, pentru ca o cerea contextul. fetele stiu de ce. :) am fost la petreceri cand si unde s-a putut. daca nu s-a putut, am improvizat noi. am stat in total vreo 2 ore la plaja in 10 zile, am vizitat si monaco vreo 3 ore pe seara si da, am vazut ferrari-urile si masseratti-urile si femeile posh in drum spre cazino. dar am dat peste o extravaganta si un lux bine dozate. impresionant, ce-i drept. cladiri imense si arhitectura bogata. nu ne asteptam sa ne placa asa de mult.

nu am luat premii la cannes, nici agentiile mari, nici young creativii, dar ne-am facut simtita prezenta si am fost cu ochii si cu urechile peste tot. de la seminarii, pana la petreceri, de la magazine pana pe plaja si la faimosul martinez. desi statul in picioare in fata barului 72, fie si pe bld croisette is not really that cool. ok, am socializat, acolo se aduna lumea, that is THE place, am cunoscut figuri noi, dar cred ca se poate mai bine de atat. si mai e si scump al naibii. :) but a girl has to do what a girl has to do. :)

ceea am luat din plin insa, au fost multe carti si reviste si cd-uri. pe langa geanta turcoaz primita la inscriere, am umplut alte 2 genti cu multe reviste si luerzere si multe alte chestii interesante din care am explorat doar un sfert deocamdata. :) si inca nu m-am intorc cu fetele cu avionul si nu am fost nevoita sa fac o selectie inainte sa ajung acasa, caci altfel plateam ceva in plus la avion, cu siguranta. am venit cu masina cu prieteni cu care am mai petrecut cateva zile si prin amsterdam. ca doar asta a fost concediul meu. :)

si ar mai fi de povestit, cum am mancat o sapt intreaga numai senvisuri, pentru ca numai de astea aveam timp, de la tejgheaua de langa palat, dar si tot felul de inghetate si napolitane si tot ce mai primeam pe acolo, plus creative juice din plin.

intre timp, poze.

marseille

marseille


naked communications slide - ppt


vedere din camera / cannes

marseille

bilete pentru vaporas

chateau d'if / marseille


milano


marseille

urmeaza sa ne inscriem

pe plaja in cannes


gala

iesire de la gala

in interior

to be continued.

No comments: