take your time

June 10, 2008

cum e viata la creatie

pentru unii sau altii. perspective diferite, sentimente diferite. one's joy can be other one's misery. you never know. :)

afla detalii la adbreak-ul de maine. direct de la sursa, de la niste arti, copy si directori de creatie.
BONUS: Cannes Predictions
"Proiectia Cannes Predictions, evenimentul anual al Leo Burnett, va contine 50 dintre cele mai interesante reclame internationale din 2007-2008, care au sanse sa obtina un premiul la Cannes Lions. Ajuns la cea de-a saptea editie in Romania, concursul isi propune sa impuna standarde din ce in ce mai inalte pentru creativitate. Participantii la concurs vor viziona cele mai bune 50 de spoturi TV ale anului, dintre care vor putea alege pe cele 20 care considera ei ca au sanse sa fie premiate de catre juriul festivalului Cannes Lions.
Miza Cannes Predictions consta intr-un sejur la Festivalul de Publicitate al Noii Europe de la Portoroz, Golden Drum Festival, din luna octombrie, alaturi de echipa Leo Burnett.
Regulile acestui eveniment sunt foarte simple: daca ai bifat Grand Prix-ul, ai castigat 50 de puncte. Leul de Aur valoreaza 30 de puncte, Leul de Argint iti aduce 20 de puncte, Leul de Bronz – 10 puncte, iar un Leu Titan - 20 de puncte. Castigatorul Cannes Predictions este participantul care obtine cel mai mare scor in urma votului exprimat si va fi desemnat in saptamana 26 iunie –3 iulie."

No comments: