take your time

April 29, 2008

la moeciu de paste

urmand traditia de anul trecut, de a petrece pastele la moeciu, ne-am facut bagajele si acum si am ajuns vineri seara intr-o ora si jumate la moeciu de sus.

cat de frumos este sa te cocoti in varful dealului, sa privesti lumea de sus, cu placere si admiratie, asta dupa ce ai urcat ceva drum, fie la pranz, fie la 6 dimineata, in cautarea aventurii printre fire de iarba.

am si petrecut, ne-am si odihnit. ce-i drept, nu stiu ce odihna este asta atunci cand te culci tarziu si te scoli tarziu. dar altfel nu prea s-a putut. printre picaturi am si scris, am si cautat pareri printre oameni. in rest, oua rosii, verzi, portocalii, albastre si iar rosii, multa ceapa, gratar evident, miel, drob, prajituri bune aduse de cristi de la mama gospodina, cozonac bun de la viitoarea soacra, atat de bun incat cam intr-o ora s-a redus dramatic la sfertul sfertului. si apoi din nou plimbare, brasov curat si colorat, zacusca buna la taverna sarbului, strada sforii si alte stradute inguste, fotografii, vreme buna, copii si porumbei in piata sfatului, carti, table, whist, septica, las vegas (stim de ce si cu ce carti), poker pe alte carti, tentativa de pititea (stopata din cauza lemnului masiv al pensiunii si al scartaitului aferent), pestera, din nou munte, vin rosu si o incercare de vizionare (nereusita) de comedie pe laptop.
oamenii au venit cu energie, chef si voie buna. asta mi-a placut. si au stat la pozele mele. si asta mi-a placut. :)

astfel ca am pascut cu totii fericiti, am ciocnit oua si am lasat si curat in urma noastra. desi pe tenesii mei cred ca au ramas si acum niste rahatei de oaie. promit de la noapte incolo sa intru intr-un cleaning / washing process de vreo 2 ore asa.
hristos a inviat.

No comments: