take your time

March 5, 2008

in durerile mele

vai ce mai saptamana am avut.
sunt rupta de somn, obosita de la mers mult pe jos, facut diverse chestii care cica necesita creativitate, dormit cu verisoara intr-un pat mic, unde nu ma puteam intoarce pe partea cealalta, fum, stat cu ochii in calculator, multe lucruri de rezolvat la termen.
desi am avut o plimbare de weekend extraordinara, care s-a lasat si cu ceva shopping, dar si cu ceva lacrimi la despartire (nu lacrimi de suparare, ci de long time will not see), vreau vacanta. care nu se intrevede prea curand. sunt lucruri interesante ce urmeaza a fi facute, de care sunt mandra si fericita in acelasi timp, am tot felul de planuri, de job, de familie, de timp liber si de alte calatorii si totusi vreau vacanta in care sa dorm.
mereu am impresia ca timpul nu e de partea mea si dorm din ce in ce mai putin, ca simt ca trebuie sa profit de orice moment in care nu ma doare burta, capul, nu ma ustura ochii sau in care mi-e rau pur si simplu si nu pot reactiona.
tot timpul trebuie sa imi fac cate un program, sa scriu in agenda, sa fac de fiecare data orar pe fiecare ora, sa nu fiu in contra-timp. nu mai pot lasa lucrurile sa iasa de la sine. cel putin, nu asa ca inainte.
si partea proasta e ca imi place sa pierd timpul pe-afara, pe o banca, in parc, pe strada, printre straini sau cunoscuti, prin locuri noi si sa privesc oamenii. sa nu fac nimic, ci doar sa ascult ce vorbesc altii, sa le cunosc gesturile, sa aflu cum reationeaza in diferite circumstante. si asta imi ia din timpul in care trebuie sa termin de citit o carte sau trebuie sa scriu niste texte sau trebuie sa vad un film pe care zic ca vreau sa-l vad de ceva timp s.a.
si nu vreau sa renunt nici la unele, nici la altele.
am impresia ca stau si nu stau prea mult timp pe net.
am impresia ca nu mai fac mancare ca inainte si imi place sa gatesc.
am impresia ca stau prea putin timp acasa si iubesc sa stau cocotata in pat, sa citesc, cu sucul de portocale pe masuta si cu 10 perne in jurul meu.
las multe lucruri pentru weekend, pt sambata dimineata, exact cand zic ca ma voi scula mai tarziu si voi sta in pat mai mult, mai ales cand radu nu lucreaza si ne trezim impreuna.
ma tot plang, dar nici nu vreau sa ma las sau sa renunt. beau red bull mai mult decat trebuie, dar tin si dieta. trebuie sa echilibrez cumva capitolul asta.
vestea cea buna a zilei a venit de la gradinita. si am gasit si art, by the way. deci ma apuc serios de treaba. asta este foarte tare.
ah, si faptul ca s-a aprobat prima varianta de titlu e un lucru bun pe ziua de azi.
am si flori pe birou, deci si asta e de bine.
am tricouri dragute la preturi mici. merge si asta la ridicarea moralului.
hai, ca vine optimismul pe parcurs. e pe vine.
plus ca sambata ma duc sa fac un drive test.:)
si am si cadouri de impartit. imi plac reactiile oamenilor care primesc cadouri pe care si le doresc sau de care se bucura nespus sau la care nu se asteptau. duminica am nimerit 2 persoane. sper ca si vineri sa se intample la fel.:)

No comments: