take your time

February 26, 2008

strategy's day la adrevolution 3

cu rima cu tot.
cu oameni importanti, de succes, cu idei sanatoase si cu lucruri interesante de spus.
sala plina.
asa a fost la ziua strategiei la adrevolution 3. de fapt strategy and research day.
sorin psatta, stefan stroe, florin rosu si moderatorul victor kapra.


stefan stroe ne-a facut o prezentare despre publicitatea pentru wanna-bes. juniori, incepatori, doritori, whatever. abilitati pentru a face cariera in domeniul asta, sfaturi, recomandari. si cel mai important din ce a spus el: sa ii mereu pe faza, pregatit, curios si sa fur mult de la altii. ca asa se invata. si apoi ne-a aratat 4 flmulete, care insa se auzeau f prost si din care am inteles nmai pe jumatate. cu 2 juniori planneri care lucreaza intr-o agentie si cu alti 2 ex-planneri, tot tineri. ce le place, ce nu, cum era la inceput, perceptia lor inainte si dupa, care a fost cea mai mare placere si cea mai mare durere, etc. le va posta la un moment dat si pe youtube. asta ar fi ok. si el a fost ok, mi-a placut, foarte degajat, cu entuziasm si multe cunostinte la 29 de ani, dupa ceva ani la leo si inca putin la starcom. de la jumatatea lui martie, are alte planuri. marete. si pleaca si de la starcom.

psatta ne-a vorbit mult. a fost un deliciu. a gesticulat, a ridicat tonl, a ras, a comentat, a critcat si a aplaudat oameni, idei, gesturi, mituri, concepte, exemple practice.

si la inceput a facut declaratia soc:
care sunt cei 4P?? (de fapt)
- Psatta
- Publicitate
- Planning
- Pasiune

:) good one.
si printre multe altele, ne-a dat si o definitie a planingului in publicitate:
'ca un jacuzzi la bloc'.
daca ai de gand sa o folosesti, fa-o. dar majoritatea o folosesc pentru ca e un trend, pentru ca se zice pe la colturi ca fara ea nu se poate sau cel putin este mai ineficienta treaba, ca te simti bine cand stii ca exista. dar daca nu ai nevoie...de ce?!

florin rosu a comentat, cu argumente si exemple si a incercat sa demonteze asa-zisele mituri ale planning-ului. cu vreo 2 a fost partial de acord, in rest le-a dat tuturor in cap.:)

mitul ganditorului
sperietoarea
generator de insght-uri
vocea consumatorului (avocatul brandului)
treaba planner-ului
o cheltuiala in plus pentru client
cheia pentru castigarea de new business
life goes on (cu sa fara planner?!)
e cool
pozitia planning + creatie

ni s-au sugerat pentru lecturare cartile de la brandbuilders, jon steel, jean marie dru, cartea Strategic Brand Management, plus diferie site-uri de genul:

va urma cu ziua creatiei. in curand, pe ecrane.

1 comment:

Anonymous said...

Hai ca a fost frumos :)