take your time

February 11, 2008

primeste leapsa, gaseste cartea

luci, am primit leapsa. si ma conformez. daca vreti sa faceti si voi, iata cum:

1. Ia cartea care este cea mai aproape de tine.
2. Deschide-o la pagina 123. (nu stiu ce se intampla, in caz ca nu ar exista pagina 123 :))
3. Gaseste a 5-a propozitie/fraza.
4. Posteaza pe blog textul urmatoarelor 4 propozitii/fraze cu aceste instructiuni.
5. Nu îndrazni sa scotocesti prin rafturi dupa cartea aceea foarte deosebita sau “intelectuala”.
6. Da leapsa mai departe la alti 6 prieteni.


1. 'Memoriile unui tanar ticnit' - Frederic Beigbeder

2. Caut, deschid.

3. Gata, a 5-a fraza, ok.

4. "Anne a trecut prin fata mea fara sa ma salute. Atunci, i-am infatisat cadoul meu: cadavrul pisicii, pe care o omorasem in dimineata aia, cu pusca. Scandal in asistenta. Prea erau multi morti pentru o zi atat de splendida."

5. Fara scotoceli. Este the one and only cartea din dreapta calculatorului.

6. Merge direct catre alti 6 prieteni: Elena, Maria, Simona, Carina (ca am vazut ca ea raspunde la cam toate lepsele primite, ceea ce este f frumos din partea ei), Maria, Oana.

2 comments:

Carina said...

Raspund aproape la toate lepsele si tocmai de-asta am raspuns si la cea cu cartea deja :D Next time ;)

ana si maria said...

ahhhh, bravo. atunci pe next time, indeed!