take your time

February 4, 2008

filmele din liceu

aseara, tocmai ce ajunsesem la mall, primesc un telefon. era madalina. prietena cea mai buna, colega de liceu, ploiesteana si foarte draguta. si imi zice ea prin telefon: uite-te pe acasa ca incepe un film misto. zic: pai nu am cum, ca tocmai ce am ajuns la mall. tot la un film. ea: ahhhh, uite ca e un film care se numeste the notebook, foarte frumos. eu l-am mai vazut o data si stiu ca o sa-ti placa si tie. zic: aoleu, dar acum nu pot. plus ca o sa ajung tarziu acasa. ne pupam prin telefon, ea se uita in continuare, eu ma duc la razboiul lui charlie wilson. am aflat astazi ce si cum cu filmul the notebook si mi-a parut rau ca nu l-am vazut. sper sa il apuc de undeva, sa il inchiriez sa il vad, sa il descarc. o poveste simpla, dar foarte emotionanta. un film care zice ca "behind every great love is a great story". plus ca cineva l-a descris foarte frumos aici.
ideea este ca mi-am adus aminte de liceu, de zilele in care ajungeam acasa si ne sunam la telefon: vezi ca pe protv e nu stiu ce serial, vezi ca pe hbo e nu stiu ce film....filme sau seriale noi, filme vechi sau foarte vechi... unele amuzante, pe care le tot revedeam cu placere, unele 'de groaza', cum ziceam odata... iar madalinei ii placea sa le vada noaptea cu lumina stinsa si bagata in plapuma pana la nas. :)) sau ne intalneam fie la ea fie la mine acasa si vedeam diverse la televizor, pe caseta video...cry baby am vazut cel putin de 4 ori, ca si multe alte filme ale lui johnny depp (mada era fan), dirty dancing la fel..., printul din bel air, 7 ani in tibet, matrix si multe multe altele. ieseam ce ieseam care pe unde, dar cand era de vazut un film...era clara treaba.
mda. a fost frumos in liceu, ce mai! pe de-a-ntregul. :)

No comments: