take your time

February 26, 2008

cele 7 minuni ale Romaniei

am descoperit un post mai vechi de-al lui luci despre cele sapte minuni autohtone.
"
adevaratele sapte minuni neaose sunt de fapt punctele prin care poti intra/iesi in/din aceasta minunata tara/minunat plai de dor etc. deci iata, in viziunea mea, cele 7 minuni ale Romaniei:
1. Vama Bors
2. Vama Curtici
3. Vama Nadlac
4. Vama Stamora Moravita
5. Vama Giurgiu
6. Aeroportul Otopeni
7. Aeroportul Baneasa
"
as mentiona ca reprezinta cel mai bine punctele de iesire pentru mine. in rest... cata dreptate are!!! in totalitate de acord cu el. si nu exagerez. pentru ca desi sunt atatea locuri care merita vazute, unde te simti bine, care arata extraordinar si iti dau o senzatie de "uite ce avem noi si altii nu au, uite cat de frumos, nu stiam de asa ceva, etc.", nu compenseaza mizeria, nesimtirea, furtul, bataia, rautatea, spaga, gropile. pe termen scurt, treci peste tot si te bucuri de vizita. dar vine a doua zi si luna urmatoare, anul nou si aniversarea nuntii de aur si parca vezi cum se inclina de fapt balanta.
o singura data am fost fericita sa intru in tara. cand plecasem intr-o excursie cu autocarul in anglia si m-am cam pierdut pe acolo de cateva ori, nu a fost cea mai buna atmosfera si vroiam acasa. eram mica. nu stiam ce zic. si a mai fost odata, cand de fapt eram fericita pentru radu, nu pentru mine. ca dupa 2 ani, se intoarcea cu dor in tara. si ma bucuram pentru el si vroiam parca sa ma intorc si eu. cu placere. atunci stiam ce zic, dar eram convinsa pentru el, parca nu si pentru mine.
in rest, am plecat cu zambetul pe buze si dornica de a vedea locuri noi si de iesi de aici. fara sa ma uit inapoi.
iubesc aeroporturile si cand se poate, prefer un tranzit ceva, sa ma plimb prin locuri necunoscute si placute vederii, imi place in vama, poate pentru ca nu am avut niciodata probleme grave si in plus, imi plac benzinariile cu magazin si bar. pentru ca pun benzina si apoi fac o pauza si beau un suc la masa, cu gandul la drumul pe care urmeaza sa il fac. cu benzina pusa, evident. :)
nu vreau neaparat sa plec din tara, nu sunt disperata sa ma mut din romania, dar cata placere atunci cand plec! si daca se poate mai des. majoritatea pleaca pentru alte oportunitati, conditii, bani, sanse. eu as pleca pentru o alta atmosfera. pentru ca sansele exista si aici. alaturi de ambitia personala si capacitatile proprii. dar pe mine, fabulospiritul asta nu ma bucura la inima prea tare. si nici ospitalitatea de care se tot vorbeste, caci nu e chiar asa. doar in anumite locuri.

No comments: