take your time

February 1, 2008

biserici printre blocuri

ieri am facut o pauza in timpul pranzului. am iesit sa rezolvam treburi, dar eu am apucat sa fac si fotografii. ce-i drept, trebuia sa urmaresc tema cursului de saptamana asta si anume: cladiri. si am tot facut la poze la cladiri. unele mai dragute, altele mai putin, unele au iesit bine, altele in picaj, (exact cum ni s-a recomandat sa nu facem...)...atentie deci la "senzatia de cadere pe spate datorita focalei", cum zice petre, la incadrare, la dimensiunea spatiala, lumina etc.

am facut si eu ce-am putut. am mai lucrat la unele la contrast, dar in rest am selectat ce am zis ca a iesit mai bine.

si am observat biserici multe printre blocuri. mai mici, mai mari, biserica cu termopan (unde m-au intrebat de ce tot fac poze acolo, ca nu cumva sa apara dupa aia ceva obscen in ziare, ca au mai auzit si vazut ei tot felul de ciudatenii), biserici colorate sau gri. si-am pozat cateva. pe cele de pe ruta george georgescu - piata natiunilor unite.


oare cum o fi sa privesti din bloc iesirea de la slujba de inmormantare sau de botez sau puhoiul de lume care vine la denii de Paste?

No comments: