take your time

January 11, 2008

x de la xerox sau de la xbox?

tocmai ce am citit ca xerox si-a schimbat logo-ul. de ce oare? adica am aflat oficial de ce oare.
adica:
"Noua marca reflecta compania Xerox asa cum e ea astazi, o companie orientata catre consumator, construita pe baza unui sir continuu de idei inovatoare, produse si servicii dedicate companiilor de dimensiuni dintre cele mai diferite".

dar de ce sa schimbi o identitate vizuala international cunoscuta, care exprima exact ceea ce faci? ok, am inteles ca si-au dezvoltat aria de produse/competente/servicii intre timp, dar baza conteaza foarte mult, atata timp cat ea te-a facut cunoscut worldwide.
ca au facut ei bani din multe multe altele, corect. dar asemeni unui marlboro, nike sau JB, perceptia consumatorului trebuie mentinuta in timp si cu ajutorul unui logo fidel. ma rog, depinde de situatie, produs, de piata. dar la ei nu cred ca era cazul.

arata bine, no comment, dar m-a dus cu gandul direct la xbox. seamana al naibii de mult. asta-i rosu, ala-i verde. de ce sa complici si sa nu simplifici?



„Prin acest nou logo, vrem să dăm mărcii Xerox un aspect contemporan, cu relevanţă mai mare pentru mediul de afaceri actual – mai puţin formal, mult mai dinamic, dar care păstrează legătura cu moştenirea pe care o poartă marca, şi care exprimă o atitudine orientată către viitor.”, mai spune Ursula M. Burns, Preşedinte Xerox Corporation.

detalii, aici.

okei...


update: luci a venit cu o completare.