take your time

January 9, 2008

urari de bine si fericire

ce pot sa scriu pe blog pentru prima data pe 2008?
ca nu prea am inceput bine anul. ca mi s-a intamplat si aia si aia, ca am crezut ca o sa fie asa si a fost altfel...astea o sa le povestesc mai tarziu.

zic insa la multi ani si sa auzim din ce in ce numai de bine!
sa fiti mai sanatosi, mai buni, sa aveti mai multa voie buna si mai mult chef anul asta...si asta pentru ca mereu e loc de mai bine!

sa mancati mai sanatos (eu mi-am propus si mancare mai sanatoasa si o dieta mai curajoasa), sa injurati mai putin in trafic, la metrou, la pranz, in sedinte sau in fata blocului, sa aveti succese, si pe bune si pe merit si sa fie si cu noroc atunci cand trebuie!

si mult spor... in toate.

e anul sobolanului, dar sa nu va ascundeti prea tare.
fiti acolo in primul rand si sustineti tare cauza, ideea, parerea. cu pasiune.
stay calm and lay back only when needed!

3 comments:

Carina said...

La multi ani si welcome back pe blog :)

ela said...

La multi ani si fie ca in 2008 sa gasim puterea sa facem tot ce zici tu acolo... spor in toate!

ana si maria said...

asa sa fie. trebuie. unul cate unul. ca de nu, om lua-o razna!

va salut, fetele.