take your time

January 14, 2008

un mix cu de toate

nu imi vine sa mai fac nici un cont pe nici un alt site. pentru ca ma enerveaza astia cu atatea detalii despre una, alta. e adevarat ca pot sa nu le scriu. dar unele cica-s importante, ca trebuie sa ai profilul completat nu stiu cat %. si uite asa, de fiecare data, tre' sa stau sa scriu -pe langa date de genul, adresa, data nasterii, sex, etc- despre muzica preferata, hobbiuri, ce carti memorabile am citit si mi-au placut, sa ma caracterizez oleaca, sa raspund la niste intrebari filozofice eventual, sa bag un obiectiv de viitor. ok, in functie de scopul pentru care m-am decis sa accesez si sa fac cont pe site-ul ala, scriu si despre obiectiv de viitor. dar give me a break cu toate detaliile personale. e interesant intr-adevar cand citesti de unii altii, ca unuia ii place sa sara cu parasuta la ore fixe, ca unul e pasionat de ikebana si doarme pe un pat de flori sau alta gateste numai in prima duminica a fiecarei luni. who knows?!
dar mie imi vine greu sa scriu despre lucruri preferate. sa scriu ca hobbiurile/pasiunile mele sunt muzica, sportul, calatoriile, dansul? ar fi prea generic. si ar strica placerea propriu-zisa a fiecarei actiuni in parte din aceste categorii. sa ma opresc doar la flamenco si sa trec mai departe? pai nu imi place doar asta. daca ma scoate cineva la dans, oricand, oriunde, prefer la fel de bine hip-hop, cat si house, cat si muzica alternativa sau flamenco, cat si muzica lautareasca sau pop. chiar imi place. depinde starea, momentul, ce-i drept.
dar ce sa scriu? ca imi place muse mai mult decat cranberries, sau take that mai mult decat atb? sau timbaland mai mult decat anna vissi? sau doors mai mult decat quincy jones? nu, nu si nu. daca nu scriu nimic, e ca si cand as fi persoana neinteresanta, indiferenta, care nu vrea sa stie de nimeni si nimic.
apoi...sa scriu ca imi place sa joc mai mult volei decat sa merg la ski? sau yams mai mult decat scrabble? sau sa joc baschet mai mult decat sa joc ping-pong? pai imi plac toate. si la fel de mult. handbalul nu imi place, asa e. dar sunt multe sporturi pe care le practic cu placere si daca ma chemi sa joc ceva sau ma scoti in oras oriunde, as merge sa fac oricare din aceste lucruri. volei am jucat vreo 4 ani si am facut si ceva patinaj, in rest am invatat din toate pe parcurs. si imi plac toate. cum sa fac o selectie? pe ce criterii sa ma bazez? lasand starea, momentul, dupa cum spuneam.
sau pur si simplu sunt eu nehotarata aia cu personalitate nedefinita careia ii place din toate cate ceva? nu chiar. ca ma pricep la unele mai bine decat la altele. joc bine ping pong si volei de exemplu. dar daca iarna prefer schiul all season long, asta ce inseamna? care e sportul meu preferat pana la urma?
si imi place sa calatoresc. sa ma plimb, oriunde. merg oriunde in tara sau inafara, unde pare interesant, unde nu am mai fost, unde am fost si mi-a placut sau cu oameni interesanti. ce sa zic?! ca imi place cel mai mult spania? ca am stat 2 ani si m-a fascinat? da, mi-a placut la nebunie. dar imi place si grecia, imi place si istanbul, imi place si lisabona. la balcic, m-as tot duce. si multe altele. in care am fost si in care nu am fost, dar despre care am citit si auzit.
sa zic ca prefer trenul masinii sau scuterul mersului pe jos? merg cu aceeasi placere cu trenul cum merg cu masina (cand nu e aglomerat - in situatii din astea, as merge tot drumul pe jos) sau cu avionul? imi place extrordinar de mult cu trenul. ok, conditiile din romania nu se compara cu cele din alte tari. dar mersul cu trenul este o experienta placuta in sine. si cu masina. imi place f mult sa conduc si merg si singura des. si iubesc calatoriile cu avionul. uneori, chiar mi-am luat, special, bilet cu escala, ca sa pot decola de 2 ori. call me crazy? i don't know.
scuter nu am, dar mi-ar placea.:)
unde sa pun punct la toate lucrurile astea? ok, stiu sigur 2 pasiuni. publicitate si fotografie. in ambele domenii incerc sa ma perfectionez, sa invat pe zi ce trece, sa ma specializez. asta e clar. am inceput sa lucrez in publicitate, aparat foto DSRL mi-am luat, fac si un curs foto. la astea daca ma iei la bani marunti, stiu sa spun ca imi place mai mult sa gandesc idei pentru printuri, sa fac fotografii alb-negru portret si color peisaje. si imi place sa fotografiez un drum intreg. sa pot reconstitui acasa calatoria. sa scot in evidenta detaliile unui loc, ca sa nu pierd izul local.
mai departe, e mai greu. si ar mai fi multe de spus; la culori e la fel. nu cred ca am o culoare preferata. adica ok, imi place mult verdele, as putea spune ca asta e. dar daca imi dai o bluza identica cu cea verde pe albastru, o port la fel de incantata, pentru ca pe verde nu avea numarul meu.
daca imi place mai mult la mare sau la munte? sau vara mai mult decat primavara sau decat toamna? asta deja e alta poveste. si ar fi multe intrebari cu si mai multe raspunsuri.
poate ca e si din cauza zodiei. balanta, adica. uneori de la o extrema la alta, mereu cautand un echilibru.
sunt curioasa peste vreo 10 ani ce-o sa fie.
adevarul e ca nu stiu daca vreau sa pierd pasiunea. si sa incerc sa ma directionez mai bine. pentru ca pasiune pun in toate.
mai vedem.
atunci cand iti plac prea multe sau faci prea multe, ai tendinta sa nu duci nimic pana la capat. eu am dus cateva pana acum. sper sa ma tina. pentru ca altfel exista riscul de a face totul varza.

No comments: