take your time

January 29, 2008

suparare, suparare

am aflat ca unul dintre colegi isi da demisia. colegul ala misto, cu care te intelegeai bine si cu care de fapt comunicai cel mai bine. bine macar ca raman colegele.
am facut cumparaturi si am platit peste masura (si dieta costa bani).
m-am si certat cu prietenul pe diverse teme.
am platit o groaza de bani la intretinere. si am cazut pe spate cand am vazut in posta si costul caldurii pe decembrie.
a fost o seara de c_ _ _ t.

bine ca are ceuseascu blog si ca exista mai nou un site de unde poti sa descarci muzica gratis. QTRAX. deocamdata in standby.

in plus, mi-e cam foame. fruits only. of, of, of, mai, mai.

ah, si inca ceva. pe 1 martie, ne incanta chicane. dar pentru ca exista niste planuri ce nu pot fi anulate, nu pot sa ma duc. dumnezeule mare!!!!

No comments: