take your time

January 15, 2008

brose noi

cate chestii frumoase pot face cei cu indemanare, cu studii in arte plastice sau pur si simplu cu pasiune pentru frumos!


am intrat pe site, de fapt pe blog, la liliana stroe si am vazut numai chestii dragute. de la canile pe care le-am facut cadou de craciun familiei (gasite pe alt site si anume boem), acum m-am hotarat sa cumpar ceva frumos si lucrat de mana si pentru mine. de data asta brose.


si astea sunt doar cateva exemple.






si uite-asa ajungi sa cunosti lumea, de pe net, din auzite, de la care sa cumperi cadouri speciale - pentru tine sau altii.

si-a luat si mirela si mai vrea si ruxi. pai sa le purtam cu placere atunci. sau sanatoase. doar sa le purtam! ca dau culoare momentului, zilei, vietii. sau doar hainelor. cum vreti.

1 comment:

ela said...

eu am cercei cu numele meu si le-am facut cadou si prietenelor mele cercei personalizati. "ia d'aici" ca sa te citez niste lucruri frumoase: http://www.octombrie.blogspot.com/.
sa le purtati voioase si sa aduca culoare si celor din jur! :)