take your time

January 18, 2008

same face, different magazine


funny huh?!
am aparut in niste reviste. datorita unui site, care iti permite sa ajungi pe coperta unei reviste glossy la alegere.
fake magazine, dar esti pe coperta. :))

m-am distrat in ultimul sfert de ora si am incercat staturi, pozitii si am apasat de fiecare data mag my pic. caci asta e site-ul. mag my pic.
uploadezi fotografia si apari pe coperta Cosmopolitan, National Geographic, Maxim sau oricare alta revista pe care o alegi.
fara nici o legatura directa (evidenta) sau indirecta intre textele si titlurile care apar pe coperta si fotografia aleasa. nu am stat sa mai fac si legatura. nu la toate. :)

1 comment:

Anonymous said...

Another fake mag site with over 200 templates @ http://www.FakeMagazineCover.com (also add 3D text, frames/borders, 500 other fun novelty layouts, props and special effects), ten times the fun!