take your time

December 5, 2007

exercitiu creativ (2)

pastram obiceiul.
3 minute de mind reading sau asa ceva.

Este nebunie. Calculatoarele nu merg cum trebuie, totul parca este in slow-motion, asemeni unui spot tv. Si lumea este agitata si trebuie sa iasa bine. Si mie mi-e foame. Nu a venit inca mancarea. Of. Si primesc mailuri cu oferte de revelion. Caci suntem in cautare. Am gasit ceva, sper sa reusim sa rezervam, sa ramana asa, ca vreau de revelion la munte, la zapada, undeva sa te plimbi cu sania cea mare prin nametii si mai mari. Si avem si schiuri. Si masina. Ne urcam frumos si ajungem si la predeal. De la fundata. Si bem si vin fiert. Mhmm. Dieta aia e treaba sigura de la anu’. Si am facut baie aseara si nu imi place cum imi sta parul. Lasa, nu-i nimic. Atata timp cat nu mi-e frig la spate, parul conteaza mai putin. Am adormit aseara devreme si tot sunt obosita. Si vremea e de tot rahatu’. Nu imi place, ca tre 'sa cumpar niste cadouri. Sa fac o plata. Adica sa ies frumos din birou, blindata si cu umbrela la pachet. Sa ajung la unirii. Sa fac treburi. Lasa ca acasa imi lustruiesc cizmele, ca cica am fost cuminte. Si astept si eu mosul. Azi in jurnalul national, se da startul la scrisori pentru mos craciun. Scrisori de la copii sau adulti pentru mosul. Iar cea mai frumoasa scrisoare este premiata cu carti, cd-uri, dvd-uri, etc. nice. Si tata e nicolae. Sper sa faca si pe mosul, nu doar pe sfantul. Ca toata familia a fost cuminte. Sau eu stiu?! Nu stiu despre restul. Eu pana acum mi-am facut temele. Tre' sa fac plan pe 2008. Asta pe 2007 a fost realizat cam 80%. E bine pana acum. Aoleu si tre sa ajung si la universitate sa imi iau intr-un final diploma. Ca mult a mai durat. Dar totul e bine cand se termina cu bine. Hai pa pa. Ura si la gara.

No comments: