take your time

November 30, 2007

plimbare mediatica de ziua nationala

"
Plec cu ECHIPA DE INTERVENTIE, spre TROIA. Daca vrei sa stii cum CUM MI-AM PETRECUT SFARSITUL LUMII, afla ca am trecut prin SIN CITY, alaturi de BARBATII IN NEGRU. Acolo am dat peste O NOUA IUBIRE. M-am imprietenit cu RYNA. A fost dragoste la prima vedere. Dar ea s-a plictisit repede de mine. Am fost la un MEDIUM si am aflat motivul. Nu ii placeau urechile mele mari si nici obiceiul de a-mi roade unghiile. Apoi a fost DRAGOSTE SI VIOLENTA. Am aruncat farfurii pe geam, ne-am luptat in sabii, ne-am taiat in cutite. Apoi ne-am luat in brate si ne-am iubit 3 ore in continuu. Verdictul: DRAGOSTE SI RAZBOI. Dar s-o stim doar noi. Ne-am uitat de 2 ori la SCARY MOVIE, ne-am imbracat si am hotarat sa ne despartim. Fiecare pe drumul lui. Am ajuns, intr-un final, in TROIA. Acolo ma astepta cu bratele deschise, PIANISTUL. Am vazut luminita de la capatul tunelui si am zambit. Asta sa fie sfarsitul lumii?
"
---
cam asta ai putea sa faci de 1 decembrie, cu telecomanda in mana si cu fundul pe canapea.
daca programul iti permite, evident.
nu al tau, al televiziunilor.
Echipa de interventie (Antena 1)
Troia (Protv)
Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii (TVR Cultural)
Sin City (Protv)
Barbati in negru (AXN).
O noua iubire (Acasa TV)
Ryna (TVR 2)
Medium (Prima)
Dragoste si violenta (National TV)
Dragoste si razboi (TVR1)
Scary movie (HBO)
Pianistul (B1 TV)
eu prefer noaptea devoratorilor de publicitate. like i said.

No comments: