take your time

November 26, 2007

noaptea devoratorilor de publicitate

noaptea devoratorilor de publicitate isi continua periplul. adica turneul national este on the run.
si trece si prin ploiesti. cu popas pe 1 decembrie. can't wait.

alte locatii, still to come, aici.

8 ore de reclame, unele foarte misto, as fas as i can remember, de la editiile trecute, desi ultima pentru mine a fost acum 3 ani. altele...trecute la diverse. dar cu siguranta majoritatea surprinzatoare. exceptand pe cele deja vizionate. ca asa se intampla. pe cele premiate le cam stii, pe cele comentate sau controversate la fel.

DAR...8 ore de reclame nu-i de ici, de colo, asa ca, de abia astept.
in ploiesti, la cinematograful patria, unde chiar ca nu am mai fost de cativa ani buni.

amanunte si argumente:

"
Totul a început în 1973 când un pusti de zece ani, fascinat de reclamele vãzute la televizor si în sãlile de cinema, a început sã colectioneze casete cu spoturi si filme publicitare.
Consecvent si devotat pasiunii sale, el este astãzi mentionat în Cartea Recordurilor drept cel mai mare colectionar de spoturi si reclame din lume, detinând peste 700 000 de piese.

Reusind sã adune spoturi din toatã lumea, Jean Marie Boursicot s-a hotãrat sã le prezinte în cadrul unui spectacol de un tip unic, intitulat La nuit de Publivores.
Succesul acestei initiative inedite a venit imediat: timp de saptesprezece ani, spectacolul a fost reprezentat anual în peste patruzeci de tãri de pe toate continentele.
"

in romania este prezent din 1995. via DaKINO.

2 comments:

Carina said...

A trecut noaptea si prin Timisoara :)
Sunt ok reclamele dar se putea si mai bine. Au si cateva de la Cannes, dar nu inteleg de ce le-au ales pe alea si nu altele mai bune :)

ana si maria said...

da, uite ca la timisoara ajung multe spectacole, intotdeauna mai repede. si pana la urma, asta e un lucru f bun, caci eu am facut multe drumuri buc-tm si am tot respectul pentru acest oras.

cat despre reclame, asa e. cred ca mereu se poate si mai bine. tin minte de la ultimele 2 editii la care am ajuns eu. despre selectie, nu stiu ce sa zic. cat de subiectiva este, pe ce se bazeaza, nivel de notorietate al produsului/clientului...ar trebui intrebati oameni avizati. oricum, initiativa este laudabila. si nu trebuie ratata. mai ales de oamenii interesati. in plus, atmosfera si colectivul indeamna la discutii 'fructuoase'.:)