take your time

November 2, 2007

mika karakiri

gata, am primit-o. pe mika karakiri. asa m-am gandit s-o botez, mika.

acum face parte din familie. din familia mea, dar si din familia ei, karakiri. povesteam la un moment dat de ea, prin august asa, si acum a venit. mi-a adus-o oana cu bratele deschise, cu multa voie buna si iubire si am ramas cu ochii pe ea de atunci.

karakiri is a creature of comfort, born and grown up with love. si de acum incolo va fi inconjurata de aceeasi dragoste. eu zic ca ii va merge bine. vom face multe plimbari impreuna, vom citi, vom vedea multe filme, vom manca mancaruri bune si cu siguranta ne vom distra.

iat-o, aici, pentru inceput, pe canapeaua din bucatarie, dupa cina alcatuita din tortilla, jamon iberico, chorizo, queso curado, olivas si un pic de salam fuet espetec. yum! cu burta in sus, dar cu noul ei prieten, dodo. se inteleg bine!! si la caldurica, langa calorifer. ca tocmai ce au dat drumu'.

nu stiu de ce apare ca ar avea niste pete pe ici, pe colo, cand ea de fapt este o curatica. anyway...

No comments: