take your time

November 8, 2007

21 de cuvinte care imi apartin

tudor chirila face multe lucruri misto. unul dintre ele este jocul 21 de cuvinte. provoaca lumea sa raspunda, sa reactioneze, sa dea mai departe, sa gandeasca, sa se cunoasca pe sine. si asta e de bine.

explicatia lui este cat se poate de simpla:
"
M-am gandit la un joc. Pentru ca vorbim mult. Dar ne intelegem din ce in ce mai putin. Paradoxal, cuvintele nu ne mai ajuta in secolul comunicarii. Am senzatia ca s-au inmultit peste masura sau ca vorbim fara masura. Nu mai exista contrastul dintre Liniste si Cuvantul care o sculpteaza. Pentru ca nu mai exista Liniste. Astfel mi-a venit ideea acestui Joc si al scenariului ce va urma. Se numeste “21 de cuvinte.”
"

cele 21 de cuvinte ale mele sunt:
1. scriu
2. porumb
3. verde
4. ciocolata
5. madrid
6. dans
7. soare
8. nisip
9. inele
10. vis
11. de-ce-nu
12. aeroport
13. cadouri
14. liniste
15. baie
16. nebunie
17. aparat foto
18. dor
19. zapada
20. rabdare
21. lume


m-am gandit putin, dar am lasat apoi cuvintele sa vina de la sine. in alte zile, poate alte cuvinte. sau poate aceleasi. si asta poate insemna ca deja am preferinte. si o personalitate.
si asta e bine.

No comments: